Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T15:14:02+01:00
Moja przyjaźń z Jezusem przejawia się w modlitwie/dobrych uczynkach.

Największą przygodą w przyjaźni z Jezusem jest dla mnie Komunia Św.
Aby być prawdziwym przyjacielem Jezusa chciałbym w sobie rozwijać informacje Chrześcijańskie.

:)
8 3 8
2010-02-24T15:24:15+01:00
...naszych rozmowach i modlitwach
...to że mnie kocha mimo to że mnie nie zna
...to aby, nie popełniać grzechów
5 3 5