Wyjaśnij znaczenie podanych związków frazeologicznych .
1.widzieć oczami wyobraźni .
2.rozwinąć skrzydła wyobraźni.
3.przemówić do czyjejś wyobraźni.
4. puścić wodze wyobraźni.

PS.-wszystkie trzeba rozwiązać

dzięki !!!

3

Odpowiedzi

2010-02-24T15:15:17+01:00
A) Mieć wybujałą fantazję.
b) Rozmarzyć się.
c) Pobudzić w kimś jakąś myśl, uczucie.
d) Snuć marzenia.
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:17:35+01:00
1.widzieć oczami wyobraźni - wyobrazić dobie coś
2.rozwinąć skrzydła wyobraźni - oddać się marzeniom
3.przemówić do czyjejś wyobraźni- pobudzić w kimś marzenia
4. puścić wodze wyobraźni- zagłębić się w marzeniach, wyobrażeniach
16 4 16
2010-02-24T15:18:26+01:00
Widzieć coś oczyma wyobraźni - marzyć, wyobrażać sobie coś lub kogoś
Rozwinąc skrzydła wyobraźni - oddać się marzeniom, stworzyć wizję
Przemówić do czyjejś wyobraźni - nawiązać z kimś dobry kontakt
Puścić wodze wyobraźni - wyobrażać, stwarzać swoje własne światy
20 3 20