Odpowiedzi

2010-02-24T15:24:25+01:00
Nauczycielce Pani.....za trud włożony w przygotowanie nas do matury z wyrazami szacunku uczniowie klasy IV Technikum Ekonomicznego w....
Najwspanialszej koleżance Agacie na którą zawsze mogę liczy i która nigdy mnie nie zawiodła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:26:53+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Sz.P Kowalskich na przedstawienie inscenizacji ,,Romeo i Julia'' w wykonaniu szkolnego kółka teatralnego.
Przedstawieniowe odbędzie się dnia 25 lutego o godzinie 16:00 w .... (wpisz miejsce)

Dyrektor .... (jakiś tam ...)

oficjalne


Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na przedstawienie ,,Romeo i Julia'' w wykonaniu szkolnego kółka teatralnego.
Przedstawienie odbędzie się dnia 25 lutego o godzinie 16:00 w .... (miejsce)

Dyrektor ....