Odpowiedzi

2010-02-24T15:21:19+01:00
Ciepłe:
Ocean Spokojny :
wschodnioaustralijski
południoworównikowy
alaskański
pólnocnowównikowy
kalifornijski

Zimne:
Oja Siwo
Kalifornijski
Peruwiański
Benguelski
Kanaryjski
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:04:03+01:00
Prądy morskie ciepłe:
Pacyfik:Północnopacyficzny,Północnorównikowy,Kuro-siwo.
Atlantyk:Północnorównikowy,zatokowy,Północnoatlantycki.

Prądy morskie zimne:
Atlantyk:Kanaryjski i Labradorski.
Pacyfik:Kalifornijski i Oja-siwo.

Prądy Półkuli Południowej:
Zimne prądy:Peruwiański,Benguelski i Zachodnioaustralijski.
Ciepłe prądy:Brazylijski,mozambicki i Wschodnioaustralijski.
2 5 2
2010-02-24T18:26:52+01:00
Ciepłe:
Golfsztrom,
Brazylijski,
Równikowy Prąd Wsteczny,
Mozambicki,
Norweski,
Kuro-siwo.

zimne:
Benguelski,
Kalifornijski,
Peruwiański,
Kanaryjski,
Oja-siwo,
Dryf Wiatrów Zachodnich.
1 1 1