Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:19:49+01:00
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.
W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycieżstwo.
2010-02-24T15:20:50+01:00
Ponieważ on pisał powieści w których podtrzymywał walczących polaków na duchu ! I gdy walczący o naszą wolność przeczytali choć jedną jego powieść od razu stali się silniejsi i mieli siłę na dalszą walkę ! ;)