Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:22:25+01:00
-w poznaniu boga podczas mszy świętaj
-w oczyszczaniu swego sumienia
-w bezpośrednim łączeiu się z bogiem
-w zachowywaniu postu i wstrzemiężliwości
-w łączeniu się ludzi we wspólnocie kościoła

pozdrawiam ;**
35 4 35
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T15:24:24+01:00
- 1 przykazanie uczy nas, aby pamiętać o mszy Św. i ,aby powstrzymywać się od pracy w Niedziele.
-2 przykazanie przypomina nam, abyśmy pamiętali o spowiedzi Św.
-3 przykazanie wspomina, aby przynajmniej raz w roku przystąpić do komunii Św.
-4 przykazanie Mówi nam abyśmy się powstrzymywali od pokarmów mięsnych w okresie postów.
- 5 przykazanie mówi nam abyśmy pomagali wieży kościoła.
25 3 25