Dochodzi 19:oo . Właśnie zamykają jedyny sklep w okolicy , a Ania przyszła po zeszyt , w którym ma napisać wypracowanie . Nie załamuje się jednak i postanawia porozmawiać z kierowniczką . Jest problem - ta pani zawsze kończy pracę o 19:oo ( napisz dialog w którym będzie ponad 1o zdań .)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:37:11+01:00
A-Ania
S-sklepowa

A-Dobry wieczór.
S.Dobry wieczór.
A-Wiem,że już pani zamyka,ale ja tylko na chwilkę.
S-Dobrze,a czego potrzebujesz?
A-Potrzebny mi jest zeszyt w szeroką linię.
S-Ile kartkowy?
A-32.
S-W twardej czy miękkiej oprawie?
A-Jak pani ma to w twardej.
S-dlaczego miałabym nie mieć?
A-Nie wiem.
S.Znalazłam.
A.Ile płacę.
S.1 złoty i 15 groszy.
A-Bardzo pani dziękuję,bez tego zeszytu nie napisałabym wypracowania.
S-Nie ma za co.
A.Dobra-noc
S.Dobra-noc

5 3 5
2010-02-24T15:49:12+01:00
-No. A myślałam, że już nie zdążę – mówi Ania uśmiechając się do kobiety o kruczoczarnych włosach. Dochodziła 19:00 - godzina zamknięcia sklepu ,a dziewczyna koniecznie potrzebowała nowego zeszytu. Gdy wchodziła do sklepu była cała zdyszana lecz nie przejmowała się tym.
– Przepraszam ale już zamknięte. Zapraszam jutro.
- Nie ! Proszę. Biegłam tak szybko jak mogłam, muszę kupić zeszyt ! – Ania desperacko próbuje namów kobietę do ponownego wejścia za ladę. Bez efektów.
-Wybacz ale o 19:00 kończę prace a już jest 19:10. Musisz przyjść jutro.
Kobieta zaczyna ubierać kurtkę.
-Proszę. Naprawdę bardzo ,bardzo potrzebuje tego zeszytu.
-Czy ty nie rozumiesz. Nie mam czasu aby ponownie włączyć kasę. Śpieszę się .Lecz mam dla ciebie propozycję – Kobieta uśmiecha się.
-Tak, słucham ? – mówi zrezygnowana Ania
-Przyjdź jutro.
-Ale proszę… - zaczyna dziewczyna.
-Przecież żartuję. Jeżeli tak bardzo potrzebujesz tego zeszytu to proszę – kobieta bierze zeszyt do ręki i podaje dziewczynie. – ale pamiętaj. Musisz za niego zapłacić. Jutro też jestem do 19:00. I tym razem nie spóźnij się.
-Dziękuje pani bardzo. – rozpromieniona Ania wychodzi z uśmiechem ze sklepu.
6 4 6