Odpowiedzi

2010-02-24T15:26:13+01:00
Moze jakis rysunek da bo nie wiele z tresci wynika albo chociaz podpisz dokladnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:29:09+01:00
P=a+b/2xh (/ to jest dzielenie)
to jest wzór na pole trapezu a i b to podstawy a h to wysokość-mam nadzieję że przez bok rozumiesz wysokość?)
P=15+7/2 X 10
P= 22/2x10
P= 11 x10
p=110 Chyba o to chodzi bo bez rysunku to troche trudno.