Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:28:30+01:00
1. PRZEMOC PROWADZI DO WIĘKSZEJ PRZEMOCY
2.NIE BIJ SIĘ, A LEPIEJ NA TYM WYJDZIESZ.
3.NIE BĄDŹ AGRESYWNY BO TO ZAWSZE PROWADZI DO NIESZCZĘŚCIA.
4.NIE BĄDŹ GŁUPI I NIE WDAWAJ SIĘ W BÓJKI.


MYŚLĘ ŻE POMOGŁAM ;)
12 2 12
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T15:28:58+01:00
STOP PRZEMOCY I AGRESJI
Powstrzymaj się nie bądź Agresywny wobec swoich kolegów !!
NIE BĄDŹ GŁUPI I NIE WDAWAJ SIĘ W BÓJKI-U mnie jest taki napis
Opamiętaj się . Nie bądź agresywny !
Stop przemocy przecież twoi koledzy mają serce.
82 1 82
2010-02-24T15:29:06+01:00
Przemoc w szkole?
Ja Cie sole!
To nie żarty, nie kawały,
że nauczycielki to akceptowały.

Agresja w szkole = płacz na dywaniku u dyrektora!

Przemoc, agresja - postaw się na miejscu ofiary!
45 1 45