Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:29:03+01:00
WALCZ Z PRZEMOCĄ NIE POZWALAJ NA AGRESJĘ

AGRESJA JEST ZŁA> RÓB WSZYSTKO ABY JEJ ZAPOBIEC

NIE BĄDŹ AGRESYWNY< ŚWIAT BĘDZIE LEPSZY

WIDZISZ PRZEMOC ZGŁASZAJTO NAUCZYCIELOWI

NIE BĄŹ OBOJĘTNY GDY WIDZISZ ŻE DZIEJĘ SIĘ COŚ BARDZO ZŁEGO

POMAGAJ LUDZIOM DOTKNIĘTYM PRZEMOCY
9 3 9
2010-02-24T15:31:57+01:00
Stop Agresji w szkole.
Przemoc jest zła .
Kto się bije ten noob. :P
Agresja i przemoc w szkole są karane.Gdy dostaniemy zgłoszenie , że uczeń nie chce chodzić do szkoły ponieważ jest bity uczeń który go pobił zastanie przeniesiony do szkoły specjalnej a ten bobity dostanie 5000zł odszkodowania

5 3 5