Odpowiedzi

2009-10-17T14:13:42+02:00
Cena netto komputera wynosi 3600 zł. Podatek VAT wynosi 7%. Po roku cenę obniżono o 7%. Ile wynosi nowa cena komputera? zapisz obliczenia.

cena netto na początku - 3600 zł
cena brutto ( z podatkiem ) na początku - 107% * 3600 = 1,07*3600=3600+352=3952zł

cena brutto po roku - 93%*3952zł= 0,93*3952zł= 3675,36 zł

odp. Nowa cena komputera wynosi 3675,36 zł.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:17:55+02:00
3600-7%
3600/100 =36
3600+(36*7)=3852

3852-7%
3852/100=38,52
3852-(38,52*7)=3582,36

ODP. NOWA CENA KOMPUTERA TO 3582,36ZŁ.
4 4 4
2009-10-17T14:41:25+02:00