Odpowiedzi

2010-02-24T15:33:33+01:00
Drodzy fani
Chciałbym upszejmie zaprosić Was na wieczur poetycki w którym udział weźmie wiele poetów.Odbedzie sie to w .............................. na ulicy.............................

z pozdrowieniami Jan Kochanowski.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:34:24+01:00
Serdecznie zapraszam na wieczór poetycki według poezji Jana Kochanowskiego które odbędzie się w szkole w Obrzycku o godz.15:00.
Z poważaniem przewodnicząca szkoły Patrycja Nowak.
3 4 3