Zad1
Leif, Karol Wielki, Justynian, Mahomet, Urban 2
1............... przeprowadził wiele reform w cesarstwie bizantyńskim , rozkazał wybudować kościół Hagia Sophia.
2...............dopłynął do ameryki jako pierwszy z Europejczyków.
3...............był prorokiem twórcą religii muzułmańskiej.
4...............to wybitny władca państwa Franków który w 800 roku został koronowany na cesarza rzymskiego.
zad2
Dynastia rządząca państwem Franków przed Karolingami.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:40:24+01:00
Zad 1
1. Justynian 2. Leif, 3.Mahomet 4. Karol Wielki

Zad 2
Dynastia Merowingów
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T15:44:16+01:00
Zadanie 1.
1.Justynian.
2.Leif(on był Wikingiem),
3.Mahomet,
4.Karol Wielki.

Zadanie 2. Merowingowie
____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania...
9 4 9