Odpowiedzi

2010-02-25T09:51:47+01:00
Przeczytaj książke i sam napisz podpowiem że sporo było o aslanie i pani w zielonej szcie. ale nie wiem o który fragment książki ci chodzi
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:21:33+01:00
Po za murami gimnazjum nie ma już nic co mogło by zainteresować.
Wszystko zniszczone .
CZy ludzie czują do niej żal czy może podziękowanie (nie wiem jak to ująć ;)
Tego nikt nie wie . Ale ? Może Kasia zmieni swoje zachowanie i odbuduje na nowo kraine dobroci ?
4 4 4