Odpowiedzi

2010-02-24T15:39:42+01:00
Bo nie ma tam odpowiedznich warunków do życia,nie mozna uprawiać roli, hodować roślin.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:50:07+01:00
Wieloletnia zmarzlina to grunt, w którym pory, spękania, wolne przestrzenie wypełnione są lodem, jej głębokość może być różna - od kilku metrów do 1,5km. Na takich obszarach panują niekorzystne warunki do uprawy roślin( nieurodzajne gleby, niesprzyjający klimat, bardzo krótki okres wegetacji...)
1 5 1