Odpowiedzi

2009-10-17T14:14:35+02:00
Stowarzyszenie młodzieżowe - poznawanie nowych osób, rozrywka
Zespół muzyczny - rozrywka , nazwiązywanie znajomości , rozwijanie swoich zainteresowań
Organizacja charytatywna - poznawanie nowych osób - pomoc innym
36 3 36
Co to ma być??? Do każdego poznawanie nowych ludzi... 1000 powtórzeń w 1 zadaniu!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T15:49:28+02:00
Stowarzyszenie młodzieżowe - mamy kontakt z naszymi rówieśnikami, przez co budujemy relacje miedzyludzkie i jest to rodzaj odskoczni od codzienności. Zapewnia nam to naukę życia w grupie, naukę komunikacji interpersonalnej oraz oducza egoizmu zmuszając do pracy w grupie.

Zespół muzyczny - pozwala nam przez zabawę rozwijać nasze pasje, dostarcza nam rozrywki i frajdy, ale także pozwala pielęgnować talenty.

Działalność charytatywna - przynosi korzyści nie tylko nam ale przede wszystkim innym ludziom, odczuwamy satysfakcję z niesienia pomocy, tym którzy potrzebują jej bardziej niż my, dostrzegamy różnice między ludźmi i uczymy się tolerancji.
63 4 63