Odpowiedzi

2010-02-24T15:40:09+01:00
1,5*0,001km/1/3600h=5,4km/h
jeśli 5,4 km w 1 godzine
to 27 km w x godzin

x=27km*1h/5,4km
x=5h
2 5 2
2010-02-24T15:43:08+01:00
1,5m/s=5,8km/h t=s/v
t=27km/5,8km/h
t=4h 39 min
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:43:16+01:00
Wzor na droge: v = s/t
podstawiamy:

1m/s = 3,6km/h
1,5m/s = 5,4 km/h
s = 27km

5,4t = 27/ :5,4
t= 5h

ODP W czasie pieciu godzin.
3 5 3