Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:43:04+01:00
Przez ferie nie nauczyłam się wiersza pt. '' Mój testament '' ponieważ, uważam że ferie są po to byśmy mogli odpocząć od nauki . Mamy wtedy czas wolny i możemy go wykorzystać jak chcemy . Niektórzy np. wyjeżdżają do rodziny, a inni po prostu leniuchują na kanapie oglądając telewizję, czy surfują po internecie . Po za tym, na ferie nie powinno sie zadawać wierszy do nauki .

eee... nie wiem czy dobrze . dalej nie chce mi się myśleć .
Pozdrawiam xd
2010-02-24T15:44:47+01:00
Powiedz że nie miałaś czasu bo uczyłaś się przez kilka dni na np.polski czy angielski i wyjechałaś na wakacje do babci czy cioci na reszte dni a twoja mama czy tam ktoś zabrał twoją książkę ze sobą lub ten wiersz i zapomniała ci go dać a miała w torebce a przez te wakacje się nie widziałyście i przyjechałaś na wieczór w ostatni dzien ferii :) a nie zadzwoniłaś do niej ponieważ zgubiłaś telefon :D