Odpowiedzi

2010-02-24T15:44:39+01:00
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami i za siedmioma rzekami na pięknej, zielonej polanie dwoje małych dzieci w kolorowych strojach urządzili wspaniały piknik, z pysznym jedzeniem i smacznymi napojami.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:40:20+01:00
Dawno dawno temu za górami za lasami dzieci postanowily zrobic piknik poszly do lasu cisza spokoj na piknik spakowaly:picie,ciasteczka,czekolade,cukierki,i pyszna pizze .caly dzien spedzily na zabawach i na wyglupianu sie potem na wieczor wrocili do domu :)))
6 1 6