Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:18:35+02:00
200cm = 2m
1,255km= 1255m
4320cm= 43,2m
753mm=0,753 m.
2m²= 20000cm²
1,3m²= 13000cm²
30000cm²= 3m²
2850cm²= 0,285m²
2m³= 2 000 000cm³
0.8m³= 800 000cm³
3dm³=3 l ( litrów )
1,3l= 1300cm³
4000000cm³ =4 m³
2009-10-17T14:23:41+02:00
200cm=2m
1,255 km=1255 m
4320 cm=43,20 m
753mm=75,3 cm = 0,753 m
2m²=20000cm²
1,3m²=13000 cm²
30000cm²=3m²
2850cm²=0.285m²
2m³=2000000cm³
0.8 m³=800000cm³
3dm³=3 l
1.3 l=1.3dm³=1300 cm³
4000000cm³=4m³