Odpowiedzi

2010-02-24T15:49:20+01:00
3a-2b=8
a=⅓

3 (⅓) - 2b = 8
1 - 2b = 8
-2b = 7 /÷(-2)
b = - 7/2


5x-4y=32
x=y

5y - 4y = 32
y = 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:51:10+01:00
A)
3a-2b=8
a=⅓

3*⅓-2b=8
a=⅓

1-2b=8
a=⅓

-2b=8-1
a=⅓

-2b=7|:(-2)
a=⅓

b=3,5
a=⅓





b)
5x-4y=32
x=y

5y-4y=32
x=y

y=32
x=32
1 5 1
2010-02-24T15:53:56+01:00
A) 3a-2b=8
3 * ⅓ - 2b=8
1-2b=8
-2b=8-1
-2b=7/:(-2)
b=-3,5
b) 5x-4y=32
5y-4y=32
y=32

1 1 1