Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:46:47+01:00
2010-02-24T15:46:53+01:00
To jest link na stronkę z fajnym szkicem;D :
http://i.pinger.pl/pgr44/445614cd0005b9ad4ab4fab3/krzes%C5%82o.jpg
6 2 6
2010-02-24T15:51:58+01:00
Http://gallery-of-reality.prv.pl/rysunek/szkice/krzeslo1.jpg

http://i.pinger.pl/pgr44/445614cd0005b9ad4ab4fab3/krzes%C5%82o.jpg

http://digart.img.digart.pl/data/img/vol2/88/54/miniaturki400/2889297.jpg
4 3 4