Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:48:37+01:00
Mamo, tato! Wracam jutro ponieważ z zalało nam obóz. Czekajcie na mnie jutro o 16:00 na dworcu centralnym
pozdrawiam (wpisz swoje imię)
1 4 1
2010-02-24T15:49:18+01:00
Hej mamo ;)
Wiem że bardzo się cieszyłaś z wyjazdu nad morze, ale mi się tu nie podoba. Jest ziemno, pada deszcz i jest głupie towarzystko. Przeklinają, palą, piją i wogulę... To nie dla mnie toważystwo ja jestem pożądny. Wracam w piątek do Zakopanego pociągiem. Pani mnie odprowadzi. Czekaj na mnie na dworcu centralnym w Zakopanym o godzinie 22.00
Pozdrawiam Piotrek ;)