Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:36:31+01:00
Nie wiem czy pomogę ale sprubuję...
1.adaś cisowski w szkole
2.rodzina cisowskich
3.profesor gąsowski proponuje adasiowi wyjazd do bejgoły.
4.spotkanie z wanda,bratanicą profesora
5.przygoda o zmroku
6.pamiętnik księdza koszyczka
7.przybycie podejrzanego malarza
8.tajemiczy list i jeszcze bardziej tajemniczy szyfr
9.adaś w niewoli.
10.staszek burski ratujeszkolnego kolegę
11.podstęp adasia
12.odnalezienie skarbu
13.wanda sympatią adasia
2010-02-26T19:49:08+01:00
To nie do adama przybył tylko dawno przed jego przyjazdem.

1. ukrycie skarbu
2. przybycie oficera do domu państwa Gąsowskich
3. cięzki stan oficera
4.śmierć oficera
5. zagadka tajemniczych drzwi
pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam liczę na najlepszą odpowiedź ;)