Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:02:04+01:00
Poniewaz jak makuszynski lezal ciezko chory to przyszedl do niego jakis chlopiec i chcial sie z nim widziec. jak chlopiec dowiedzial sie ze makuszynski nie moze nikogo przyjac to wyciagnal biala roze i poprosil zeby przekazano kwiat pisarzowi. ta biala roza jest w trumnie makuszynskiego. biala roza uwazana jest za najlepsze odznaczenie jakie mogl dostac umierajacy pisarz od mlodziezy. to odznaka za wierna sluzbe pisarska.
1 5 1
2010-02-24T16:05:24+01:00
Ponieważ na jego pogrzeb przybyły tlumy dzieci z białymi różami i pochowano go z białą różą na sercu.
1 4 1