Proszee ~ !! : ** będe bardzo wdzięczna. ; )

Opisz przyjaciela
Można dodać to co napisałam na dole i coś jeszcze . ;p


[ mam przyjaciółke Asia sie nazywa,
jest koleżeńska, czasami się pokłucimy
ale zaraz się godzimy, odrabviamy czasem razem lekcje,]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:57:48+01:00
Moja przyjaciółka Asia jest bardzo miła. Przyjaźnimy się juz od .....(ile się przyjaźnicie?). Zawsze można jej wszystko powiedzieć, bo jak nikt potrafi dotrzymać tajemnicy. Często odrabiamy wspólnie lekcje. Gdy czegoś nie rozumiem, od razu przychodzi mi z pomocą. Niekiedy zdaża nam się, ze się pokłucimy. Wtedy czuje się bardzo źle, bo nie mogę z nia porozmawiać. Jednak zawsze się godzimy. Moim zdaniem każdy powinien sobie znaleźć przyjaciela, który zawsze pomoże mu w potrzebie.
2010-02-24T16:00:18+01:00
Moją największą przyjaciółką jest Asia. Asia jest wysoką brunetką o niebieskich oczach. Koleżeństwo to jej największy atut, poza tym jest miła, uczciwa i bardzo pomocna. Razem odrabiamy lekcje. Czasami się pokłócimy ale potem bardzo szybko się godzimy. Asia jest osobą na której zawsze mogę polegać, jest niczym starsza siostra.