Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:55:04+01:00
A= 35
b= 15
c= 26
x= (a-b)/2 = 10
h² = c² - x² = 676 - 100=576
h = 24
P= (a+b)/2 × h = 25 × 24 = 600cm²
1 5 1
2010-02-24T15:59:37+01:00
Obliczam h: z trójkąta o bokach h 10 i 26
10²+h²=26²
100+h²=676
h²=676-100
h=24

p= a+b/2 *h
p=15+35/2 *24
p= 600cm²
1 5 1
2010-02-24T16:04:56+01:00
P=1/2 (a + b ) *h
akwadrat + bkwadrat = ckwadrat
hkwadrat + 10kwadrat= 26kwadrat
hkwadrat +100 =676
hkwadrat = 576
h=pierwiastek z 676
h=26


P=1/2 (a+b) * h
P=1/2 (15+35) * 26
P=13 * 50
P=650 nie wiem jaka jednostka
1 5 1