Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T15:54:03+01:00
380 - dreihundertachtzig
1224 - eintausendzweihundertvierundzwanzig
30 - dreißig
571 - fünfhunderteinundsiebzig
666 - sechshundertsechsundsechzig
1001 - eintausendein
2010 - zweitausendzehn
3456 - dreitausendvierhundertsechsundfünfzig
289 - zweihundertneunundachtzig
0,5 - ein halb albo pięć dziesiątych czyli fünf Zehntel
1 5 1
2010-02-24T16:01:08+01:00
380-dreihundertundachtzing
1224- tausendundzweihundertzwanzigundvier
30-dreizig
571-funfhundertundeinundsiebzig
666-sehshundertundsehsundsehszig

tylko część niestety :)
2 1 2
2010-02-24T16:22:32+01:00
380-dreihundertachtzig
1224-einstauzenzweihundervierundzwanzig
30-dreißig
571-fünfhunderteinsundsiebzig
666-sechshundertsechsundsechzig
1001-eintauzeneins
2010-zweitauzenzein
3456-dreitauzenvierhundertsechsundfünfzig
289-zweihundertneünundachtzig
0,5-halb
2 4 2