Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:05:40+01:00
- witam, jest pan świadkiem wypadku ?
- tak, to ja

- czy odpowie mi pan na kilka pytan ?
- oczywiście

- co się wydarzyło ?
- autobus ledwo co wychamował przed torami

- jaka była przyczyna wypadku ?
- autobus zjechał z drogi i nie mógł wychamować

- czy zauważyłeś coś niepokojącego w zachowaniu kierowcy ?
- tak, zauważyłem, że palił papierosa siedząc przed kierownicą

- czy w skutek wypadku ucierpieli jacyś ludzie ?
- nie, nie było rannych, chociaż na torach stały 2 osoby

- czy znasz kierowcę autobusu ?
- nie, to dla mnie nieznana osoba

- czy autobus miał jakieś znaki szczególne ?
- tak, pamiętam, że miał narysowany na masce piorun

- dziękuję
- dziękuję


Więcej ? Na priv. pisać !
2010-02-24T16:19:02+01:00
P-Przepraszam pana, co się stało?
ś-autobus nie umiał wychamować. Nie wiem dlaczego!
p-a może, napewno za szybko jechał?!
ś-O nie! napewno nie!
p-A ile jechał?
ś-80 na godzinę a co?
p-A to że jechał za szybko.
ś-Jak to?! A z kąd pan to wie?
p.-Ja? Ja jestem policjantem proszę szanowny panie. I ma pan poważne kłopoty.
ś-A dlaczego panie władzo?
p-A dlatego że pan pomagał komóś kto mógł spowodować wypadek.
ś-przecież nic się nie stało!
p-Tak ale mogło sie cos stac. Temu panu, i dzieciom jadącym z tej szkoły.
ś-Panie władzo, a nie dałoby się tak ten mandat, no wie pan... dać w nie pamięć?
p- O nie proszę pana i ma pan jeszcze wieksze kłopoty za przekupianie policjanta czyli...
ś- drugi mandat?
p-O nie prosze pana, coś większego. Raczej trzy mandaty o kwocie 2000zł.
ś- Panie władzo...
p- Takie jest życie prosze pana. Takie jest zycie.
ś- Aha, pamiętam, że dzieciaki musiały wysiadać, do domu na nogach.
p-O, nie nie nie. Dzieci miały zostać, pan kierowca wysiadać. Dziś ja bym poprowadził.I tak to jest kiedy się nie przestrzega zasad.
ś-Ahhhh... jakich znowu zasad?
p-Mógł pan zatrzymać autobus.
ś-No nie... wszystko złe co się źle kończy.
xd (ostatnie zdanie prosze nie czytać)

Proszę bardzo i liczę na ulubionąąąąą.
Lubie gliny.
hihihi
;pp