Odpowiedzi

2010-02-24T16:00:24+01:00
1. modlitwa
2. uczęszczanie w Mszy świętej.
3. pomaganie innym w DOBRYM.
4. nauka Religii..

miałam kiedyś to samo ^^ więc powinno pomóc. :)
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:22:08+01:00
Najprostszym i najlepszym znakiem Królestwa Bożego a więc i boskiej obecności jest miłość- ta Twoich rodziców do Ciebie, żony do męża( i na odwrót), a także pomoc ubogim- również będąca przejawem miłości.
Kościół- instytucja istniejąca już prawie 2000 lat również jest przejawem istnienia Królestwa Bożego na Ziemi.
Instytucje takie jak Caritas czy Czerwony Krzyż(Półksiężyc) również zajmują się bezinteresowną pomocą bliźnim, a więc są dowodem istnienia KB.
Wględny pokój w większości świata również można poczytywać jako Bożą rękę a więc i Królestwo Boże.
11 3 11