1Mam rozwionzaną krzyżówke mam tylko ułożyć pytania do rozwiązań

1ssaki
2kręgowce
3zapłodnienie
4rozmnażanie
5sierść

2Napisz jakie kożyści przynosi hodowla:
1kota
2konia
3krowy
4owcy
5kozy
6psa


Proszę o szybką odpowiedź!!!!

Dzienks:)

2

Odpowiedzi

2010-02-24T16:04:53+01:00
2

1. lapie myszy
2 transport
3 mleko
4 welna
5 przyjaciel, ochrona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:08:25+01:00
Zad.1
1. Ssaki
- Zwierzęta należące do kręgowców. Są stałocieplne, żyworodne.
2. Kręgowce
- Silnie zróżnicowany morfologicznie podtyp zwierząt zaliczanych do strunowców.
3. Zapłodnienie
- Połączenie się jąder komórek rozrodczych, w wyniku czego powstaje nowa komórka
4. Rozmnażanie
- Proces biologiczny polegający na wytwarzaniu nowych osobników.
5. Sierść
- Okrywa włosowa większości ssaków.

Zad.2
Korzyści z hodowli:
a)kota
Kot jest raczej tylko po to, by być miłym i kochającym pieszczoty towarzyszem człowieka.
b)konia
Na koniach możemy uczyć się jazdy konnej.
c)krowy
Krowa daje nam mleczko ^^
d)owcy
Z wełny należącej do owiec robimy ciepłe ubrania, np.: swetry, skarpety.
e)kozy
Kozie mleko jest równie dobre jak krowie. Można powiedzieć, że nawet lepsze ;D I tak wszystko zależy od gustu.
f)psa
Pies może bronić mieszkania i być bardzo dobrym pomocnikiem i towarzyszem.

Tylko podpowiedziałam. Zmień trochę moją wypowiedź i będziesz miał/a swoją własną ^^
Pozdrawiam ;D