Ile litrów wody znajduje się w Basenie o wymiarach:
Długość:25m
Szerokość:12,5m
głębokość:160cm
-------------------------2 Zadanie---------------------
Robotnicy Kopali dół o długości 10m, szerokości 6m i głębokości 1,5m.
Ile metrów³ Ziemi wykopali Robotnicy?





³-sześcienne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:02:00+01:00
A - 250 dm
b - 125 dm
c - 16 dm

zamieniłem na dm bo dm^3 to inaczej litr;]
V= abc
V =250 x 125 x 16 = 500000 dm^3
Odp ; w basenie jest 500000 litrow wody

2)a - 10m
b- 6m
c -1,5m

V = abc
V = 90 m^3
odp; robotnicy wykopali 90 metrow szesciennych ziemi
prosze;]
2010-02-24T16:02:19+01:00
Zad. 1
V=abc=25x12,5x1,6=312,5x1,6=500m(sześciennych)=500000dm(sześciennych)=500000l

zad. 2
V=abc=10x6x1,5=60x1,5=90m(sześciennych)
odp:Wykopali 90metrów sześciennych.