Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:05:47+01:00
Wydatne kosci policzkowe
maja skosne oczy
wiekszosc posiada czarne proste dlugie wlosy

rasa zolta wystepuje na regionach chin japoni korei wietnamu.

asia przeciez to bylo dzis na lekcji a pozatym to bylo w pdr z zeszlej klasy
i daj mi naj w koncu jestes moja przyjaciolka ;**
2010-02-24T16:16:00+01:00
1. Ciemne Oczy,
Płaska twarz,
Niewielkie owłosienie ciała,
Żółty koloryt skóry
krótkogłowość,
twarz płaska ze skośnemi na wewnątrz oczyma i silnie wystającemi kośćmi jarzmowemi,
proste, czarne włosy,
wzrost niski.

2. Mongołowie jako ,iż opierali się na pasterstwie jako podstawie swojej egzystencji prowadzili koczowniczy tryb życia. W wieku XV byli określani mianem Tatarów. Na przełomie XII i XIII wieku zamieszkiwali bezleśne stepy, tereny gdzie las i step przeplatały się ze sobą, oraz w lasach z nielicznymi polanami na terenach Azji. W XII w. zajmowali obszary od jeziora Bajkał rzeki Amur na wschodzie, po górny Irtysz i Jenisej na zachodzie, Wielki Mur na południu i południową Syberię na północy.

Do rasy mongolskiej: należą Japończycy, Koreańczycy i południowowschodni Azjaci, tj. Chińczycy (z Chin właściwych), Tybetańczycy i duża część ludności indochińskiej. Oprócz tego należy do nich wiele plemion Azji płn. i wsch., jak Burjaci. Mongoło–chauhasi i i. Często używa się jako ogólnej nazwy dla Mongołów pojęcia „żółtej rasy“, a właściwymi Mongołami zwie się mieszkańców Mongolji i pustyni Gobi, których podzielić można na Mongołów wsch., zach. i płn.
3 5 3