Odpowiedzi

2010-02-24T16:09:26+01:00
Weź udział w ''Kangurze'',
To konkurs na miary dosyć duże.
Jeśli czujesz się na siłach,
To zgłoś się natychmiast.
To twoja chwila!
A i niespodzianka czeka miła!

I jak? Mam nadzieję, że pomogłam :D
Czekam na naj :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:20:17+01:00
Nasz kochany konkurs
jest jak dobry kurs
uczy nas matematyki
a czasem muzyki.

jest stopniowo punktowany
trzy, cztery pięć
jest wspaniale dawkowany
wiec n a naukę mamy chęć

kangur konkurs nazywa się ten
pani często przypomina nam
więc nikt nigdy nie uczy się sam
i wszystko proste jak sen
nauką warto zajmowac się

nagrody zadawalające są
i kazdy idzie drogą tą
by dostac chodz trzcią nagrodę
i przeżyć niezapomnianą przygodę