Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:08:27+01:00
Współczesne traktowanie osób starszych, najciekawsza przygoda w życiu, najpiękniejsza chwila, poznanie przyjaciela.

Myślę że któryś może się przydać ;D
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:10:36+01:00
Ja za 10 lat.
Dobro i zło muszą istnieć obok siebie, a człowiek powinien dokonywać wyboru
2010-02-24T16:12:05+01:00
Może :
- Skutki nietolerancji czyli jacy jesteśmy na prawdę .
- Postrzeganie świata przez własny pryzmat
- Kiedy ktoś zabiera "różowe okulary"
- Zabieranie nadziei - czy to kradzież czy chęć pomocy w zrozumieniu jak jest naprawdę ?