Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:07:01+01:00
Wprowadził ją Napoleon i był to zakaz wobec państw kontynentu Europu do handlu z Anglią... Żaden kraj na kontynencie będący w sojuszu lub pod władaniem Napoleona nie mógł handlować z Anglikami...
1 5 1
2010-02-24T16:11:57+01:00
Blokada kontynentalna - W październiku 1806roku wojska Napoleona odniosły zwycięstwo nad Prusami , co pozwoliło mu na przejęcie Berlina właśnie tam założył blokadę kontynetalną(Anglii) która miała uniemożliwić wymianę handlową pomiędzy Wielką Brytanią a państwami Europy
1 4 1