Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:10:25+01:00
A) 4Al + 3O₂ --> 2Al₂O₃
b) 2N₂ + 3O₂ --> 2N₂O₃
C) AlCl₃ +3K --> 3KCl +Al
d) 3N₂O + 2NH₃ --> 4N₂+ 3H₂O
2010-02-24T16:12:01+01:00
A) 4Al + 3O2 --> 2Al2 O3
b) 2N2 + 3O2 --> 2N2 O3
c) AlCl3 + 3K --> 3KCl + Al
d) 3N2O + 2NH3 --> 4N2 + 3H2O
2010-02-24T16:14:37+01:00
W podpunkcie a) nic bym nie wstawiła
b) 2 N2 + 3 O2 ----> 2 N2O3
c) AlCl3 + 3 K -----> 3 KCl + Al
d) 3 N2O + 2 NH3 --------> 4 N2 + 3 H2O