Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:13:31+01:00
Od 1927r

'49 Halina Czerny-Stefańska
'55 Adam Harasiewicz
'75 Krystian Zimerman
'05 Rafał Blechacz

w sumie odbyło się 15 edycji konkursu, w tym roku kolejna.
2010-02-24T16:40:14+01:00
Zaczęły się w 1927 roku. Koncertów do tej pory odbyło się 15. W roku 1945, 1955, 1975, 2005 wygrał polak ;)
1 4 1
2010-02-24T16:45:26+01:00
Zaczęły się w 1927 roku. Koncertów do tej pory odbyło się 15. W roku 1945, 1955, 1975, 2005 wygrał polak , ostatnim z nich jest Krystian Zimerman
1 4 1