Odpowiedzi

2010-02-24T16:18:33+01:00
Staś był bardzo wysokim i silnym chłopcem, co wyróżniało go wśród jego rówieśników. Był bardzo wysportowany, gdyż jeździł konno oraz pływał. Staś miał jasne włosy oraz piękne oczy koloru błękitnego.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:22:47+01:00
Stanisław Tarkowski, bohater książki "W pustyni i w puszczy" był 14-letnim Polakiem. Mama Stasia-Francuzka, zmarła w czasie porodu. Chłopiec mieszkał w Port- Saidzie. Jego ojciec- inżynier, pracował razem z panem Rawlinsonem, tatą Nel, przy budowie kanau Sueskiego, gdzie Staś często spędzał czas, rozmawiając przy tym z pracownikami.
Był chlopcem o blond wlosach, smuklej sylwetce, bardzo wysportowanym i sprawnym.Mimo wieku i dość powaznego wyrazu twarzy moznaby bylo powiedziec, ze jest on juz dorosly. Jednakze Stas byl jeszcze dzieckiem, i wyroznial sie tym przy zabawach z Nel i roznych "wyglupach" .


Proszę:)
1 5 1
2010-02-24T16:33:12+01:00
Staś Tarkowski to to czternastoletni młodzieniec urodzony i wychowany w PORT SAIDZIE. Jego ojcem był polak a matką Francuzka która zmarła przy narodzinach Stasia.Chłopiec był wyższy i silniejszy od swych rówieśników,wysportowany,bystry, inteligentny,żądny przygód i energiczny.Dominującymi cechami charakteru nastolatka była szlachetnośc,odwaga,i odrobina zarozumialstwa ,zwłaszcza w stosunku do Nel.
1 1 1