Odpowiedzi

2010-02-24T16:13:27+01:00
A) neunzehnhundertneunzig
b) neunzehnhunderzweiundneunzig
c) neunzehnhundertneunundneunzig
d) zweitausend
e) zwanzighundertsieben
f) zehnhundertneunundsiezig
g)achtzehnhundertfunfzig
h) zwanzigstehundertzwólf

tam w g) przy ...funf... musisz dać u umlaut. :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • siek
  • Rozwiązujący
2010-02-24T16:17:08+01:00
2012-zweitausendzwanzig
1850 - achtzehnhundertfünfzig
1079 - einhundertneunudnsiebzig
2007 - zweitausendsieben
200 - zweitausend
1999 - neunzehnhundertneunundneunzig
1992 - neunzehnhundertzweiundneunzig
1990 - neunzehnhundertneunzig