Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:16:19+01:00
ziemniak—stonka—bażant—lis
martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
trawa-mysz-sowa-lis
liśc-sarna-niedźwiedź
trawa-krowa-człowiek
sosny---korniki---dzięcioły---jastrzębie
zioła, grzyby---ślimaki---żaby---zaskrońce---bocian
liście drzew-mszyce-biedronka-pająk
orzechy--wiewiórka--lis
koniczyna→bąk→mysz→kot
2010-02-24T16:16:59+01:00
1. jarzębina - gołąb - jaskółka
2. ziemniak - stonka - bażant - lis
3. sosny - korniki - dzięcioły - jastrzębie
4. zioła - grzyby - ślimaki - żaby - zaskrońce - bocian
5. liście drzew - mszyce - biedronka - pająk
6. orzechy - wiewiórka - lis
7. koniczyna - bąk - mysz - kot
8. liść - sarna - niedźwiedź
9. trawa - mysz - sowa - lis
10. brzoza - mszyce - biedronka - sikora - wąż