Odpowiedzi

2010-02-24T16:13:17+01:00
Chciałbym sie uczyc w szkole współczesnej gdzyż wiecej morzna sie nauczyc i bardziej eykwalifikować
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:14:38+01:00
W dzisiejszych szkołach jest o wiele lepiej się uczyć,gdyż nie są stosowane kary cielesne(np.bicie linijką po rękach,ciąganie za uszy).Nauczyciele mają wiecej czasu,cierpliwości ,są bardziej wyrozumiali i tolerancyjni.
2010-02-24T16:15:09+01:00
Współczesna, ponieważ gwarantuje lepsze możliwości rozwoju, nauczyciele coraz częściej sięgają np. po prezentacje multimedialne zamiast nudnego dyktowania książki


mam nadzieję ,że pomogłam ;]
1 5 1