Odpowiedzi

2010-02-24T16:13:46+01:00
Dlatego, że dwa minusy tworzą plus.. ;]
2010-02-24T16:15:23+01:00
Wcale (-)+(-) nie jest plus
nie wiem o co ci chodzi, ale może o to,że np.(-2)+(-3)

te same znaki, bo i przed 2 i przed 3 jest minus, więc liczby dodajemy, ale przed wynikiem stawiam wspólny znak, czyli=-(2+3)=-5

w mnożeniu i dzieleniu jest minus razy minus= plus
i minus dzielone przez minus = plus
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:15:57+01:00
No więc
dwa minusy dają plus , podam kilka przykładów

-2+(-2) - tutaj po zdjęciu nawiasu , plus zniknie i zostanie -2-2 co da nam -4

ale np jeśli
-2-(-2) ,jesli dwa minusy stoją koło siebie - zmieniają się w plus
-2 +2 = 0 ;] - trzeba uważac

poprostu jeśli są liczby o tym samym znaku - lub +
3 +3 = 6
-3-3= -6
{{{3-3= 0}}}

to dodajemy je do siebie i stawiamy przed liczbą ten znak jaki był przed zsumowaniem
prosciej tego sie nie da wyjasnic ;]

1 5 1