Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:41:03+02:00
1/Dyskobol Myron (rzeżba grecka)
2>Kazimierz Wierzyński skok o tyczce
3> Jan Gross Życie to sport
2 3 2
2009-10-17T14:41:38+02:00
"WooooWW!! To bardzo było bolesne!! Trafiła piłka w Sensiniego, Ups!! OOOOO !Uuuuuu !! Wybity palec. Bardzo bolesna kontuzja. Sam to kiedyś przeżyłem i przyznam się szczerze, ze mało nie straciłem przytomności z bólu. Odruchowo sam nastawiłem palec, ale ..." - Banasikowski

Po ostatnich wydarzeniach na torach F1 kierownictwo BMW zdecydowało przetestować polskich mechaników.
Niestety polacy nie przeszli testów.
Pomimo że wymienili opony o 2 sekundy szybciej niż ich niemieccy odpowiednicy, kierownictwu nie spodobało się to, że jednocześnie przemalowali bolid i przebili numery silnika

Podczas meczu piłkarskiego, siedzącego na trybunach malucha zagaduje mężczyzna siedzący obok:
- Przyszedłeś sam?
- Tak, proszę pana.
- Stać cię było na tak drogi bilet?
- Nie, tata kupił.
- A gdzie jest twój tata?
- W domu, szuka biletu.
2 2 2
2009-10-17T14:54:49+02:00
1. Rzeźba "Dyskobol" wykonana przez Myrona
2. "Chłopcy z placu broni" uwielbiali oni grę w piłkę nożną.
3.Nick Hornby: "Futbolowa gorączka"
2 3 2