Odpowiedzi

2010-02-27T14:19:12+01:00
A). Proszę pani, to moi rodzice, Eliza Kwiatkowska i Jan Kwiatkowski.
b).Olu, poznaj proszę, to jest Mariusz. Mariusz jest majsterkowiczem i wiele rzeczy juz zbudował i naprawił. Są one naprawdę świetne.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:55:37+01:00
A)Drodzy rodzice, to moja nauczycielka pani Kowalska.Proszę pani to moi rodzice Adam i Ewa Kwiatkowscy.
b)Aniu to jest Paweł mój kolega.Paweł jest majsterkowiczem. Potrafi wszystko naprawić, świetnie radzi sobie z techniką.
4 4 4
2010-02-27T19:12:56+01:00
1. Pani Elżbieto, to moi rodzice: Ewelina i Robert Kwiatkowscy. Mamo, tato to moja nauczycielka j. polskiego pani Elżbieta Kowalska.

2. Agato, to mój kumpel Jurek. Jego hobby to majsterkowanie. Jest w tym naprawdę dobry.
1 1 1