Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:37:21+02:00
Wychodzimy z założenia, że lampart śpi 2/3 swojego życia.
1 rok = 12 miesięcy
12 miesięcy * 2/3 = 8 miesięcy

Odp. Średnio lampart może spać 8 miesięcy w ciągu jednego roku, czyli 2/3 roku.
2 5 2
2009-10-17T15:15:52+02:00
Lampart spi srednio 2/3 swojego zycia.
12 miesiecy-rok
2/3 z 12 miesiecy= 8 miesiecy
odpowiedz: lampart w ciagu roku moze spac 8 miesiecy
1 5 1
2009-10-17T15:44:55+02:00
365:3=121

121x2=242

Odp.Może spać 242 dni.