Proszę o przetłumaczenie to na język polski taki zrozumiały: Gdy jednak nadeszła pełnia czasu, zesłał Bóg Syna swego, zrodzonego z niewiasty, zrodzonego pod Prawem, aby wykupił tych, którzy podlegali Prawu, abyśmy mogli otrzymać przybrame synostwo.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:15:57+01:00
Kiedy Jezus się urodził a potem oddał życie za nas (grzeszników) otworzył nam niego i wszyscy staliśmy się dziećmi Bożymi.
2010-02-24T16:22:55+01:00
Gdy nadszedł odpowiedni czas, Bóg zesłał swojego syna, którego urodziła kobieta. Urodził sie z woli Boga, aby wybawic tych, którzy Bogu służą, abyśmy mogli byc zbawieni
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-24T18:17:47+01:00
Gdy nadszedł odpowiedni czas,Bóg zesłał swojego syna, urodzonego przez niewiastę zrodzonego pod Prawem aby wykupił tych którzy podlegali prawu abyśmy mogli stać się dziećmi Bożymi