Odpowiedzi

2010-02-24T16:21:01+01:00
Myślę ,że Marcin Borowicz uczeń gimnazjum jest podobny do dzisiejszej młodzieży,ponieważ był on nie chętny do nauki.
Także później żałował , że zmarnował swoje dotychczasowe lata pracy.Podsumowując myślę , że główny bohater nie jest symbolem do naśladowania.



Nie wiem czy oto chodziło jeżeli nie to sorry .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:21:03+01:00
Uważam, że Marcin Borowicz był jak najbardziej postacią pozytywną i myślę , iż na pewno godny naśladowania. Pod wpływem doświadczeń stał się dojrzałym i rozsądnym człowiekiem. Mimo paru niepowodzeń uważał się za Polaka, pomimo panujących trudnych warunków.
1 5 1