Odpowiedzi

2009-10-17T14:43:20+02:00
A) 1)pole powierzchni = 2 x 2x3 = 2x 2x4 = 2 x 3x4 = 12 + 16 + 24 = 52 cm
2)długość krawędzi - 4x2 + 4x3 + 4x4 = 8+12+16 = 36 cm

b) 1) 6X (2,5)² = 37,5 cm
2) 12 x 2,5 = 30 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:51:08+02:00
No to tak:
a) L=4x2+4x3+4x4=8+12+16=36cm
P=2x3x2+2x4x2+3x4x2=12+16+24=52cm²
b) L=2,5x12=30cm
P=2,5x2,5x6=37,5 cm²
2009-10-17T15:47:51+02:00
A
P=2*3*4
P=24
k=12
b
P2,5 do ptegi 2
p=6,25
k=12