Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:25:12+01:00
A)
6x=3
x=3/6=1/2

b)
-3x=7
x= -7/3
x= -2 i1/3
c)
2x=1\5(jak coś to jedna piąta :)
x=1/5:2= 1/5*1/2= 1/10=0,1
d)1,2x=4,8
x=4,8 :1,2
x=4
e)
1\3x=3
x=3:1/3
x=3*3
x=9
f)
-3\5x=-5
x=5:(-3/5)
x=5*(-5/3)
x= - 25/3
x= -8 i 1/3
h)
0,1x=-7
x= -7:0,1
x= -70
2010-02-24T16:28:04+01:00
A) 6x=3
b)-3x=7
c)2x=1\5(jak coś to jedna piąta :)
d)1,2x=4,8
e)1\3x=3
f)-3\5x=-5
h)0,1x=-7

a) 6x=3 / :6
x = ½

b) -3x = 7 /:(-3)
x = -7/3

c) 2x = 1/5 /:2
x = 1/10

d) 1,2x = 4,8 /:1,2
x = 4

e) 1/3x = 3 /*3/1
x = 9

f) -3\5x=-5 /*(-5/3)
x=25/3

g) 0,1x=-7 /*10
x=-70